Notatnik duchowy, z. I, s. 13-14

O Jezu mój, Jezu, Jezu najmiłosierniejszy... z ufnością w moc zasług Twoich błagam Cię, mój najsłodszy Jezu... spraw, aby ni jedna dusza nie poszła na potępienie. Oby wszyscy po śmierci w niebie mogli Cię miłować, wielbić, dziękować. Jezu, mój Jezu, Jezu najsłodszy, najdobrotliwszy, wszystko możesz. Powtórzyło się: Człowiek ma wolną wolę, ku temu daję mu potrzebną pomoc. Jeżeli uporczywie gardzi, musi być sprawiedliwość wymierzona. Napisz: Serce Moje jest otwarte dla każdego, lecz szczególnie dla dusz wybranych. Ufaj Mi, ufaj. Widzę wszystkie pragnienia twoje, słyszę jęki, każda łza twoja przez Anioła jest zebrana do złotego kielicha, jest wielkiej ceny, bo jest połączona z Mojemi łzami i Krwią Moją. Dziecię moje, pociesz się, ufaj Mi, ufaj. Dusze ufające są złodziejkami Moich łask. Napisz: nic nie odmówić duszom ufającym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz