Notatnik duchowy, z. IV, s. 2

I gdy tak ściśle byłam zjednoczona wewnętrznie, rozmawiając z Panem Jezusem... nawet nie wiem, jak długo ta wewnętrzna rozmowa trwała, tylko momentalnie musiała przerwać i słuchać to: Dziecię moje, przyjaciółko moja, czekaj aż wezwę cię. Zapłata czeka się zbyt wielka, przyjmuję pragnienie twoje. Wszystko co niedoskonałe, oczyszczasz w zasługach Moich, gdy jednoczysz się ze Mną i Męką Moją. Wierz, ufaj i czekaj z miłości ku Mnie, ani na chwilę nie poddawaj się wątpliwości. Pokutuj, pokutuj, powtarzam, bo Ja teraz pokutować nie mogę. Nie zapominaj, że jesteś wybrana na ofiarę za innych. Zaprawdę, zaprawdę powiadam ci: wszystko to, co jest niedoskonałe, jest oczyszczone w zasługach Moich, gdy jednoczysz się ze Mną, dziecię moje. Zapisz to i często czytaj, że żyjesz dla Mnie, pracujesz dla Mnie, cierpisz dla Mnie, pokutujesz dla Mnie, cała należysz do Mnie. Wszystkie twoje pragnienia przyjmuję jakby rzeczywistość. Już tyle razy mówiłem ci, że w tobie przedłużam Mój Ogrójec, żebyś szła za Mną aż na Golgotę i tam w ostatniej chwili mogła powiedzieć za Mną i ze Mną "wykonało się"...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz